Aktuální kampaň společnosti Kofola ČeskoSlovensko představuje novou limitovanou edici hroznového nápoje Vinea, která pochází z jižního Slovenska a vznikla z odrůdy Tramín červený. Navazuje na loňskou edici Modrý Portugal a spojuje nové chutě s tradičním řemeslem, tentokrát s hrnčířstvím a malovanou keramikou.
„Vinea zažívá nejkrásnější období roku, kdy vinohrady odevzdávají šťavnaté plody v podobě hroznového vína, díky kterému je Vinea stále nejoblíbenější lokální limonádou. V hroznu je ukrytá naše vášeň a posedlost pro bohaté a rozmanité chutě, které v sobě skrývají jednotlivé odrůdy. Tento svět se snažíme přiblížit i spotřebitelům, a proto každoročně uvádíme limitované edice, vyráběné výhradně z jedné odrůdy posbírané na jižním Slovensku,“ vysvětluje Ľubica Mieresová, Brand manažerka značky Vinea.
Odrůda Tramín červený, ze které byla letošní novinka vyrobená, se vyznačuje bohatou plnou chutí hrozen s ovocnými tóny zralých meruněk, medu a koření. Bobule této zajímavé odrůdy mají červenou barvu, ale její šťáva je světlá a vzniká z ní bílé víno. Právě tato změna barvy inspirovala tvůrce z dílny agentury TRIAD ke spojení s keramikou, kde z načervenalé hlíny po vypálení často vznikají výrobky světlejší barvy.
Natáčení spotu probíhalo v prostorách Muzea slovenské keramické plastiky v Modre. V tomto inspirativním prostředí se odehrává příběh, který nás zavede do představ a vzpomínek hrnčíře. U dynamických prostřihů vidíme, jak se jeho zážitky plné vášně přenášejí do jeho tvořivé práce a zanechávají v ní trvalou stopu.
Kampaň má kromě online spotu i BTL přesah v prodejnách. Spojení originální odrůdy s tradičním řemeslem taktéž žije na sociálních sítích.
Video: www.youtube.com/watch?v=qWilLMA2FhE
Web: www.vinea.cz
Vizitka kampaně:
Agentura: TRIAD
Chief Creative & Strategy Director: Martin Woska
Creative Director: Peter Baslík
Art Director: Tomáš Bánik, Tomáš Pospíchal
Copywriter: Roman Hríbik
Strategist: Ján Papač
Account Manager: Stanislava Fabšíková
Social Media Manager: Katarína Šebová, Petra Mlynárová