Značka energetických nápojů SEMTEX přichází s čerstvou kampaní, ve které představí novou specializovanou řadu tří produktů – HIGH, LONG a FLOW – vytvořených se zřetelem na různé potřeby zákazníků v různých momentech, které potřebují zvládnout. Za kreativou stojí agentura WMC/Grey.
„Přicházíme na trh s novinkou v podobě tří druhů energy drinků, které nabízejí různé energie pro různé situace. HIGH je pro rychlé a silné nabuzení, LONG povzbudí na delší dobu a FLOW je stimulantem dobré energie s nižším obsahem cukru. Vydali jsme se touto cestou, abychom energy drinky navrátili k jejich původnímu účelu, tedy k dodání správné energie. Dáváme tak spotřebiteli možnost zvolit si energii, kterou právě v daném okamžiku potřebuje. Pevně věříme, že v našem snažení nám pomohou spoty, které jsme vytvořili s kreativní agenturou WMC/Grey,“ popisuje Aleš Hladil, brand manager značky SEMTEX.
„Už od začátku přípravy kampaně jsme společně s klientem hledali nejen komunikační koncept, ale zaměřili jsme se na produkt. Nechtěli jsme skončit u toho, že pouze uvedeme nové příchutě – místo toho jsme se soustředili na různé druhy energie, které se hodí pro různé situace. Až následně jsme se zabývali tím, jak je náležitě odprezentovat,“ vysvětluje Jan Plajner, client service director WMC/Grey.
SEMTEX HIGH je pro rychlé nakopnutí, LONG pro povzbuzení na delší dobu a FLOW pro momenty, kdy je potřeba se správně naladit a zachovat chladnou hlavu.
„Na rozpoznání toho, že každá situace si žádá jiný druh energie, jsme vystavěli i celou komunikaci. Ta je teď o něco temnější než kampaně konkurence. Centrální myšlenkou, se kterou pracujeme, je „CHOOSE YOUR ENERGY“. Pomocí tří hrdinů ukazujeme, jak vám zvolení té správné energie pomůže účinněji řešit nejrůznější situace ve vašem životě,“ říká David Suda, kreativní ředitel WMC/Grey.
V televizi v rámci kampaně poběží od první poloviny července 30sekundový spot, ve kterém SEMTEX diváky seznámí se svými hrdiny a uvede novou produktovou řadu. Ve druhé fázi přijdou na řadu tři další, 20sekundové spoty věnované bližšímu představení jednotlivých produktů. Kampaň doplní také digitální část, která bude dále rozvíjet produktové benefity a nabídne i bonusový „režisérský sestřih“ hlavního spotu ve stopáži 43 sekund.