Robot KAREL, kterého pro Kofolu zkonstruoval pražský Triad Advertising, se vrací. Po prvním, květnovém kole kampaně robot už ví, že lásku nelze naučit a vydává se ji hledat do světa. Stále však bere všechno příliš logicky a doslova, a tak zažívá nová nečekaná dobrodružství.
Karlův comeback se spustil 1. srpna třemi TV spoty, každý na jednu letní příchuť Kofoly. V krátkých komických vtipech se robot inspiruje tím, co ho naučili lidé v první vlně, a tak zkouší “jít za srdcem”, “roztočit s láskou svět” nebo “nechat přeskočit jiskru”. Lucia Tarbajovská, Marketing Manager, Cola Category, uvádí: “ “Náš první, májový příběh začal otázkou, jestli je možné se naučit lásce. Když KAREL pochopil, že to nejde, otevřela se nám cesta pro příběh druhý, letní. Roztomilý, naivní a upřímný robůtek, si dá jeden z nejtěžších lidských cílů, najít si tu pravou.” Videa opět vznikla v produkci Nomad Films pod režisérskou taktovkou Jana Zajíčka. Média nakupuje Medea.
Kampaň ovšem míří především na digitál. "Zatímco májová kampaň probíhala na Messengeru, kde s robotem komunikovalo přes půl milionu uživatelů a vyměnili si víc, než 3,5 miliónů zpráv, srpnová se zaměřuje na Instagram. KAREL vyzývá svou fanouškovskou základnu, aby mu pomohla najít lásku. Nabízí uživatelům set animovaných stickerů k umisťování do stories s hashtagem #seznamkarla. Zůstává na nich, s jakým objektem dají robůtka dohromady," vysvětluje mechaniku kreativní ředitel Triadu Matouš Fridrich. Na facebookovém profilu se chystá i live-stream, kde bude KAREL měřit obsah lásky v komentářích uživatelů.
„Od začátku nás představa robota, co se učí lásce, neskutečně bavila. A hned jsme měli jasno v tom, že nechceme dělat žádnou animovanou “disneyovku”. Chtěli jsme našeho KARLA vyrobit. Funkčního, roztomilého, z plechu a obvodů. Výsledek naprosto předčil naše očekávání,“ popisuje nadšeně creative chairman Triadu Jaro Zacko.
Součástí kampaně jsou i tradiční OOH formáty (CLV, BB, BGB), které budou produktovou cestou představovat novinky Kofoly – půl-litrovou lahev ostružinové Kofoly nebo ananasovou či grepovou příchuť v plechovkách.
Podklady: