Značky

Kofola posílá Karla do světa

08.08. 2018

Robot KAREL, kterého pro Kofolu zkonstruoval pražský Triad Advertising, se vrací. Po prvním, květnovém kole kampaně robot už ví, že lásku nelze naučit a vydává se ji hledat do světa. Stále však bere všechno příliš logicky a doslova, a tak zažívá nová nečekaná dobrodružství.

Kofola posílá Karla do světa

Karlův comeback se spustil 1. srpna třemi TV spoty, každý na jednu letní příchuť Kofoly. V krátkých komických vtipech se robot inspiruje tím, co ho naučili lidé v první vlně, a tak zkouší “jít za srdcem”, “roztočit s láskou svět” nebo “nechat přeskočit jiskru”. Lucia Tarbajovská, Marketing Manager, Cola Category, uvádí: Náš první, májový příběh začal otázkou, jestli je možné se naučit lásce. Když KAREL pochopil, že to nejde, otevřela se nám cesta pro příběh druhý, letní. Roztomilý, naivní a upřímný robůtek, si dá jeden z nejtěžších lidských cílů, najít si tu pravou.” Videa opět vznikla v produkci Nomad Films pod režisérskou taktovkou Jana Zajíčka. Média nakupuje Medea.

Kampaň ovšem míří především na digitál. "Zatímco májová kampaň probíhala na Messengeru, kde s robotem komunikovalo přes půl milionu uživatelů a vyměnili si víc, než 3,5 miliónů zpráv, srpnová se zaměřuje na Instagram. KAREL vyzývá svou fanouškovskou základnu, aby mu pomohla najít lásku. Nabízí uživatelům set animovaných stickerů k umisťování do stories s hashtagem #seznamkarla. Zůstává na nich, s jakým objektem dají robůtka dohromady," vysvětluje mechaniku kreativní ředitel Triadu Matouš Fridrich. Na facebookovém profilu se chystá i live-stream, kde bude KAREL měřit obsah lásky v komentářích uživatelů.

„Od začátku nás představa robota, co se učí lásce, neskutečně bavila. A hned jsme měli jasno v tom, že nechceme dělat žádnou animovanou “disneyovku”. Chtěli jsme našeho KARLA vyrobit. Funkčního, roztomilého, z plechu a obvodů.  Výsledek naprosto předčil naše očekávání,“ popisuje nadšeně creative chairman Triadu Jaro Zacko.

Součástí kampaně jsou i tradiční OOH formáty (CLV, BB, BGB), které budou produktovou cestou představovat novinky Kofoly – půl-litrovou lahev ostružinové Kofoly nebo ananasovou či grepovou příchuť v plechovkách.

Podklady:

 

1. YouTube spot 15“

 

2. YouTube spot 15“

 

3. YouTube spot 15“