Společnost Kofola Československo opět posiluje své postavení na trhu. Do svého portfolia získává další lokální produkt – slovenskou minerální vodu Kláštorná. Touto akvizicí Kofola potvrdila, že se orientuje na tradiční a kvalitní produkty. Pod vedením podnikatele Jannise Samarase se Kofola dokázala vrátit na výsluní a podobný příběh chce zopakovat i v případě minerální vody Kláštorná.
Kláštorná jako jedna z prvních minerálních vod přišla na slovenský trh s nezapomenutelným balením v restauracích a kavárnách - v malých skleněných lahvích. Kláštorná si rychle získala věrné zákazníky a do povědomí Slováků se zapsala jako Královna minerálních vod. Díky komplikované vlastnické historii si však prošla složitými obdobími a téměř se na ni zapomnělo. Cílem Kofoly je tuto vysoce kvalitní minerální vodu oživit a vrátit tam, kam patří - na stoly spokojených zákazníků.
Minerální voda Kláštorná je známá svou neutrální chutí a pramenem, který splňuje nejnáročnější kritéria na kvalitu minerální vody a z hlediska složení se řadí mezi nejkvalitnější zdroje na území Slovenska. Do portfolia skupiny se zařazuje vedle pramenité vody Rajec a k dalším silným značkám - slovinské minerální vodě Radenska, legendární Vincentce, Evianu, minerální vodě Badoit a tradičním lázeňským pramenům Bílinská kyselka, Rudolfův pramen a Zaječická hořká voda.
Kofola Československo je rozhodnuta u minerální vody Kláštorná zopakovat svůj vlastní úspěšný příběh. Kofolu po revoluci zastínila přívalová vlna zahraničních značek a na trhu měla velmi nízký podíl. Potenciál v ní však viděl český podnikatel s řeckými kořeny Jannis Samaras s rodinou. V roce 2002 se dohodl na koupi registrované obchodní známky a originální receptury Kofola. Značka zažila výrazný rozvoj a v průběhu let došlo k expanzi. "Věříme, že stejný příběh zopakujeme i s touto minerální vodou, v níž vidíme výrazný potenciál," uzavřel René Musila, provozní ředitel skupiny Kofola.