Laskyplné vánoce

Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

19.11. 2024

Na legendární vánoční reklamu od Kofoly čeká u televizních obrazovek snad každý Čech. Oblíbený divočák, co má „velký zahnutý zuby nahoru”, se stal doslova symbolem příchozích Vánoc. Kofola v letošní kampani představí nejen svou limitovanou edici, která vznikla spojením tradičních českých firem, ale i nové vánoční poselství.

Kofolí prasátko je zpět. Letos vybízí k darování dobroty

Kofola se dlouhodobě snaží posilovat vztahy mezi lidmi. Letošní vánoční kampaní se rozhodla darovat dobrotu. „Jde o hravý dvojsmysl, kterým chceme říci, že přicházíme s originální vánoční novinkou, ale zároveň vyzýváme lidi ke vzájemné laskavosti,” vysvětluje Nikola Thomson, brand manažerka Kofoly. Vánoční kampaní chce Kofola inspirovat k šíření dobra a realizaci drobných skutků od srdce, které nejsou o velkých gestech, ale o malých projevech lidské dobroty, jimiž můžeme potěšit druhé. 

Stejně jako každý rok obohacuje tradiční příběh prasátka nový animovaný závěr (tag on). „Prasátko se už minulý rok zamilovalo a spárovalo s prasečicí. A protože Kofola byla a je o lásce, rozhodli jsme se jejich příběh rozehrát dál. Letos se naše dvojice láskyplně rozdělí o dobrotu,” dodává Thomson. V závěru spotu se tak představí letošní limitovaná vánoční edice - Kofola s příchutí Marlenky.

Ikonická reklama běží od 4. listopadu na České televizi a TV Prima, na Slovensku je k vidění na stanicích RTVS a TA3. Kromě tradičního TV spotu plánuje Kofola do mediamixu zakomponovat i kratší formáty sponzorských vzkazů. Doprovázet ji bude digitální kampaň na Youtube a sociálních sítích podpořená také tematickým a influencerským obsahem. 

Kampaňové aktivity doplní Kofola i letos spotřebitelskou soutěží. „Lidé opět mohou sbírat kódy pod víčky, které potom zaregistrují na webových stránkách a zařadí se tím do slosování o voucher na zážitkový pobyt Amazing Places v hodnotě 100 000 Kč na celý rok. Připravenou máme ale i řadu dalších cen,” dodává k soutěži Thomson. Na tradiční vánoční spot s novým animovaným závěrem, na kterém se podílela reklamní agentura Wiktor Leo Burnett, se můžete podívat zde.

Fotografie jsou ke stažení na: https://bit.ly/KofolaMarlenka

Vizitka kampaně:
Zadavatelé - Ľubica Mieresová, Nikola Thomson
Account Manager – Laura Chnapková
Strategy Director – Dominika Múdra
Creative Director – Kristína Pavlendová
Copywriter – Ivana Viteková, Lukáš Baláž
Art Director – Martina Mihálová, Gabriel Jakubkovič, Jaroslav Varchola