Kofolí prasátko doplní o Vánocích oživlé vánoční ozdoby
„Hlavní je nikomu nevyzvonit, že hvězdou Vánoc budu já,“ mohl by hlásat náš prostořeký Zvonek. Vánoční komunikace Kofoly nás letos zavede do života vánočních ozdob a dekorací, které celý rok odpočívají ve skříni, aby mohly před Vánoci opět zazářit.
A že to bude opět láskyplný příběh, to není asi potřeba příliš zdůrazňovat. „Možná by vás ani nenapadlo, že i ozdoby mají duši a mohou se zamilovat… A to se právě stane, když mezi ustálenou partičku Slámové hvězdy, Perníčku, Svíčky a pana Zvonka vpadne naše Mandarinka,” vysvětluje Lucia Tarbajovská, senior brand manažerka, která má kampaně Kofoly pod palcem.
Jak to celé dopadne, prozradí spot nasazený do televizí od poloviny listopadu. Tradiční reklama s prasátkem bude totiž doplněna o závěrečný tag-on, který představí novou limitovanou edici Kofola Mandarinka ve 2l formátu.
„Navazujeme tím na předešlé vánoční limitované edice. Tentokrát spojujeme tradiční chuť Kofoly se sladkokyselou ovocnou šťávou z mandarinky,“ uvádí Lucia Tarbajovská. „Mandarinku zná každý ČechoSlovák jako tradiční předvánoční ovoce. A v chuťovém testu ji navíc 7 z 10 lidí označilo jako velmi dobrou, což je vynikající výsledek,“ uzavírá.
Vizitka kampaně Kofola Mandarinka:
Kreativní agentura: Proboston Creative s.r.o.
Creative Director: Jakub Matoušů
Copywriter: Jáchym Jakeš
Account Manager: Daniela Matoušů
Spot je dostupný na www.youtube.com/kofolaceskoslovensko.
Limitovaná edice Kofola Mandarinka ve speciálním vánočním balení je už nyní k dostání v obchodech. Kromě ní se do vánočního kabátu převlékne i klasická 2l Kofola Original, kterou „když miluješ, není co řešit“.