Ve spolupráci s WMC Grey přichází Kofola ČeskoSlovensko s novou kampaní, která navazuje na dlouhodobou láskyplnou komunikaci. Tentokrát se ale inspiruje básní Máj Karla Hynka Máchy a rozvíjí příběh tří hrdinů - Hynka, Viléma a Jarmily.
Od 1. dubna můžete na českých a slovenských obrazovkách zahlédnout nový reklamní spot značky Kofola, kterým tentokrát vypráví příběh lásky dvou chlapců k jedné dívce.
„Atmosféru začátku jara, probouzející se přírody, jarních deštíků a kvetoucích luk v našem zpracování umocňují romantické verše, které v závěru odkazují na legendární báseň Máj Karla Hynka Máchy,“ vysvětluje Martin Macoun, senior brand manažer Kofoly.
Příběh Hynka, Viléma a Jarmily se rozehraje v 45 vteřinovém televizním spotu, v online prostředí se však postupně odhalí jeho další části. A pro koho ze švarných jinochů se nakonec svůdná Jarmila rozhodne? „Láska má tisíce podob, kvete v každém věku a vždy nás překvapí. Stejně jako Kofola,“ dodává k tomu Martin Macoun.
Příběh zamilované trojice zakončuje i nový slogan. „Láska byla, je a vždy bude naším ústředním motivem. Zažitý slogan 'Když ji miluješ, není co řešit' tímto posouváme zas o kousek dál, když říkáme, že 'Lásky je dost pro všechny',“ vysvětluje Lucia Tarbajovská, marketingová manažerka Kofoly.
Za přípravou kampaně stojí agentura WMC Grey. Spot vznikl pod vedením režisérky Alice Nellis a byl zaštítěný produkcí Boogie Films.
Kampaň poběží v českých a slovenských televizích a na internetu od začátku dubna, v květnu pak upozorní i na novou půllitrovou Kofolu s příchutí angreštu. Kampaň je podpořena hravými jarními etiketami největších formátů Kofoly Original 2l a 1,5l, jejichž nevšední hrdinové budou šířit polibky do všech stran. Protože lásky je dost pro všechny!
VIZITKA KAMPANĚ:
Zadavatel: Kofola ČeskoSlovensko
Kreativní agentura: WMC Grey
Creative Director: David Suda
Režie: Alice Nellis
Produkce: Boogie Films
Spot si můžete prohlédnout na: https://www.youtube.com/watch?v=iUgZ1SO32C0