Kofola ČeskoSlovensko ve spolupráci s agenturou Kaspen/Jung von Matt připravila nový televizní spot na podporu pramenité vody Rajec. Kreativní zpracování navazuje na dlouhodobý koncept “tichých” spotů, avšak přináší nový příběh v nezvyklých přírodních kulisách. Liška, hlavní hrdinka spotu, odhaluje divákům kouzlo a nedotčenost Rajecké doliny zahalené do bílé zimní peřiny.
Televizní spoty na značku Rajec zobrazují již dlouhodobě ty nejkrásnější momenty z nedotčeného prostředí rajeckých lesů a života jejich obyvatel. Diváci měli doposud možnost nahlédnout jen do jejich "zelených momentů". Příroda však není neměnná, je dynamická, pulzující a během čtyř ročních období zcela změní svůj háv.
„Jediná věc, která těmto změnám dlouhodobě odolává, je naše pramenitá voda. Jelikož je ukrytá hluboko v podzemí, v přírodně chráněném bohatém zdroji, je stále stejně čistá a chutná,“ vysvětluje Katarína Pereszlényiová, senior Brand Manager značky Rajec a pokračuje: „A právě tento insight nás dovedl k myšlence ukázat Rajeckou dolinu jinak - v zasněžené zimě.
Výsledkem je intimní pohled do pulzujícího života člověkem nedotčené krajiny pokryté sněhem, který vás na chvíli přinutí zpomalit a vychutnat si klid, rovnováhu a ticho. Spot vznikl pod vedením dvorní režisérky značky Rajec Jasminy Blaževič a byl zaštítěný produkcí Bistro Films. Kampaň poběží v českých a slovenských televizích od února do března 2019 a bude podpořena POS materiály v místech prodeje.
Spot si můžete prohlédnout na www.youtube.com/watch?v=f5iGotqaO-U
VIZITKA KAMPANĚ:
Klient: Kofola ČeskoSlovensko.
Režie: Jasmina Blaževič
Agentura: Kaspen/Jung von Matt
Produkce: Bistro Films
Managing Partner: Slavo Marušinec
Senior Account Manager: Karolína Jansová
Creative Director: Lester Tullet
Art Director: Jana Bauerová
Copywriter: Ondřej Potůček
Senior Brand Manager: Katarína Pereszlényiová
Marketing Manager: Pavol Chalupka