Projekt Kamilka upozorňuje na RAJEC Heřmánek z bylin vypěstovaných v Rajecké dolině
Na podzim letošního roku uvede společnost Kofola ČeskoSlovensko na český a slovenský trh novinku RAJEC Heřmánek. Teasingovou image kampaň na jedinečný produkt z lokálních bylin s názvem Projekt Kamilka připravila kreativní agentura Zaraguza. Setkat se s ní můžete na obrazovkách, v online prostředí, ale i na POS materiálech v místě prodeje.
Myšlenka pěstovat si vlastní bylinky klíčila v Kofole už nějaký čas a na jaře 2019 jí vdechl život brand team RAJEC, Katarína Pereszlényiová a Pavol Chalupka, který se spojil s odbornicí na bylinky z LEROSu, Kamilou Stehlíkovou. Představy byly od počátku jasné: žádná chemie, pouze síla přírody a láska. V dubnu 2019 proběhla první výsadba bylin na polích poblíž Rajecké Lesné, v červenci pak první ruční sběr květů.
"I když to po zasazení semínek nevypadalo kvůli dubnovému suchu a následně nadprůměrně deštivému květnu zrovna růžově, všechny síly přírody v Rajecké dolině se spojily a heřmánek úspěšně vzrostl,“ líčí průběh Katarína Pereszlényiová, senior brand manažerka. A že Projektem Kamilka žije celá Kofola, dokázal i majitel firmy, Jannis Samaras, který pomáhal při prvním sklizni heřmánku spolu se svou rodinou.
„První úroda je už sklizená, z vysušených bylin připravujeme extrakt, který bez použití konzervačních látek následně spojíme s pramenitou vodou RAJEC. Na podzim tohoto roku si budou moci RAJEC Heřmánek z naší úrody vychutnat i spotřebitelé," dokončuje příběh novinky v portfoliu společnosti Kofola Katarína Pereszlényiová.
Teasingovou kampaň na Projekt Kamilka odstartovala Kofola v slovenských i českých televizích už na začátku července. "Je to vůbec poprvé, co komunikujeme produkt, který jsme ještě nevyrobili, ale Projektu Kamilka a novince z naší úrody věříme natolik, že jsme se nebáli vstoupit s ním do nových vod i na poli komunikace," říká K. Pereszlényiová.
Součástí teasingové kampaně je nejen TV spot, ale i online komunikace na sociálních sítích a speciální stránce www.projektkamilka.com. "Informace o chystané novince se objevila už i na etiketách řady RAJEC Bylinka - Mateřídouška, Pampeliška, Bezový květ nebo Máta a chystáme i materiály určené na podporu komunikace přímo na místě prodeje," doplňuje K. Pereszlényiová.
VIZITKA KAMPANĚ
Klient: Kofola ČeskoSlovensko
Kreativní agentura: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier, Maroš Hamorský
Art director: Michal Mazan, Jozef Ľudrovan, Jakub Gerhardt
Copywriter: Eva Matejíčková
Account director: Marek Kabát
Account manager: Ivana Fertáľová
Režie: Maroš Milčík
Produkce: REVERS
Trvání: 1. 7. – 30. 9. 2019