Agentura The Hive má ve svém portfoliu nového klienta, značku pramenité vody Rajec, která spadá pod společnost Kofola ČeskoSlovensko. V České republice a na Slovensku pro ně zajišťuje dlouhodobou komunikaci pramenité vody Rajec prostřednictvím influencerů. Ti mají motivovat své fanoušky k pohybu skrze společné tréninky a závody a podpořit tak myšlenku kampaně Zavaž se k pohybu.
„Pohyb, který je nedílnou součástí zdravého životního stylu, je pro nás, a tedy i pro značku Rajec, klíčový. Již několik let podporujeme běžecké a cyklistické eventy a letos jsme se s pomocí tří influencerů rozhodli oslovit dosud neaktivní sportovce,” popisuje Martina Jašicová, brand manažerka značky Rajec.
Do kampaně Zavaž se k pohybu jsou tak zapojeni herci Roman Vojtek a Michaela Tomešová za Česko a moderátor Milan Zimnýkoval za Slovensko. Všichni tři mapují na svých instagramových profilech tréninky s Rajcem a dokumentují účast na běžeckých závodech, kterých se s spolu s nimi mohou účastnit také jejich fanoušci. „Při výběru influencerů jsme se snažili najít někoho, s kým se běžný člověk dokáže ztotožnit. Hlavní myšlenkou kampaně je totiž zvednutí lidí z gaučů a jejich rozpohybování, takže jsme zároveň potřebovali někoho, pro koho pravidelný pohyb a účast na běžeckých závodech není tak běžný,” vysvětluje Patrik Rychlý, project manager v The Hive, který se o Rajec stará.
Spolupráce s influencery není postavená „jen“ na postech sdílených na sociálních sítích. Influenceři jsou zapojeni i do samotných běžeckých eventů. Na start prvního z nich se postavil 8. června Roman Vojtek, který za hojné podpory fanoušků zaběhl závod Run Tour v Ostravě. Vyvrcholení spolupráce proběhne na podzim tohoto roku, kdy se s influencery budete moci potkat na běžeckých závodech RunTour Praha (12. října) a DM ženském běhu (14. září).
Na letošní kampani Zavaž se pramenité vody Rajec spolupracuje také agentura Konektor Social, která zajišťuje tvorbu obsahu a komunikaci na sociálních sítích značky.