EKOfola

RAJEC v KEGu poprvé!

22.06. 2020

Vznikl s myšlenkou vyššího cíle. V médiích vzbudil emoce. A o tomto víkendu se poprvé postavil na start běžeckého seriálu RunTour, ale i své "kariéry". Čepovaný Rajec. Proč jsme s ním vůbec přišli?

RAJEC v KEGu poprvé!

Snažíme se vyrábět produkty, které mají spotřebitelé rádi, jejich obaly budou co nejekologičtější a zároveň zachovají kvalitu produktu i komfort pro spotřebitele. Z pohledu udržitelnosti nám nejlépe vyšly čepované nápoje (resp. všechny naše nápoje v KEGu). Jak prozradil náš náčelník Jannis Samaras v médiích, přichystali jsme proto novinku – čepovaný Rajec.

Naše pramenitá voda Rajec pochází z chráněného podzemního zdroje v Rajecké dolině, o jehož ochranu dlouhodobě usilujeme. Její distribuce ve vratném KEGu je vhodná jak z pohledu ekologického, tak z pohledu kvality vody. Věříme, že se hodí pro specifické příležitosti jako například na festivaly, eventy, do našich Salaterií UGO nebo do vybraných restaurací. Pokud si tam totiž nedáte čepovanou Kofolu nebo jiný čerstvě připravený nápoj, pak právě čepovaná pramenitá voda s ověřeným původem může být osvěžující volbou ve chvíli, kdy nepotřebujete balený nápoj.

První 20l KEGy s pramenitou vodou Rajec jsme vyrobili v uplynulých týdnech a tento víkend jsme je poprvé vyzkoušeli v praxi, a to na ostravském běžeckém klání ze seriálu RunTour. „Čepovali jsme na dvou občerstvovacích místech z šesti a momentálně se budeme s partnerem bavit o tom, zda-li jsme schopni takto pokrýt celé občerstvovací zóny na trati,“ popisuje Martin Brázda, brand manažer značky Rajec.

Další pilotní provoz čepovaného Rajce proběhne ve třech Salateriích UGO. Ve dvou ostravských a jedné pražské Salaterii bude k dostání v průběhu léta. Podle toho, jak se osvědčí a jaký zájem o něj bude ze strany spotřebitelů, budeme zvažovat jeho další rozšíření.

Myšlenka uvést Rajec v KEGU na trh vznikla proto, abychom zajistili pramenitou vodu tam, kde se kvalitní vody nedostává, nabídli další alternativu k našim oblíbeným nápojům, ale zároveň ušetřili zbytečný obal všude tam, kde není potřeba. Ročně se jen v našich Salateriích UGO a na festivalech prodá na čtvrt milionu lahviček pramenité vody a čepovaný Rajec má tak šanci alespoň část z těchto PETů nahradit.

Pokud vás zajímá více, můžete si projít naši celkovou strategii udržitelnosti.