Agentura Zaraguza navázala na loňskou spolupráci se společností Kofola a připravila pro značku Rajec kampaň „Kouzla pramene“, která přibližuje půvab nedotčené přírody v Rajecké dolině. Kampaň přibližuje dlouhodobé úsilí Kofoly o ochranu regionu a snahu vypěstovat si vlastní bylinky pro celou řadu ochucených vod Rajec.
Díky interaktivním online videím na webu kouzlapramene.com si mohou návštěvníci zažít pěstování bylinek, posbírat s bylinkářkou divoké plody anebo se od včelaře dozvědět zajímavosti o životě včel. To vše na místech, kam se návštěvníci běžně nedostanou. Videa natočená v magickém prostředí Rajecké doliny nabízí lidem mimo autentických záběrů rajecké přírody také užitečné tipy na pěstování bylinek, ale také možnost poslechnout si jedinečné nahrávky z úlu nebo třeba zvuky vánku v heřmánkovém poli.
„Autenticita je pro nás klíčová. V našich marketingových kampaních nebudujeme umělé příběhy. Ty naše jsou přímým odrazem toho, jak a kde vzniká naše pramenitá voda Rajec,“ říká Lucie Hubináková, senior brand manažerka značky. „Jsme moc rádi, že Rajec inspiruje spotřebitele k zájmu o přírodu a nabízí prostřednictvím svých kampaní více než jen online zážitky.“
Spotřebitelé se letos mohou sami zapojit do sázení vlastních bylin. Stačilo jen požádat prostřednictvím webu o balíček semínek rajeckých bylinek, díky nimž si mohli do svých domovů doručit kousek malebné rajecké krajiny. Přes 4000 balíčků semínek se rozdalo v průběhu pouhých tří dnů.
Na aktuální kampaň upozorňuje i v TV nasazený spot se světluškami z Rajecké doliny, který v závěrečném packshotu vyzývá: Zažijte kouzlo rajecké přírody u vás doma na www.kouzlapramene.com.
Vizitka kampaně:
Art director: Michal Mazan, Dodo Ľudrovan
Strategist: Miroslav Ondovčík
Copywriter: Eva Matejičková, Maroš Hamorský, Michal Mazan
Account manager: Ivana Fertáľová
Režisér: Maroš Milčík
Produkce: Revers
Aktuální TV i online spoty najdete na Youtube kanálu značky Rajec.