Tradiční československá značka Vinea v aktuální kampani ukazuje, že zázraky se dějí na vinici. Dopřejte si špetku fantazie
V roce 1974 se spojily nejlepší přírodní a lokální suroviny, aby mohla vzniknout populární Vinea. Letos na podzim přichází s osvěžující kampaní a televizním spotem. V něm Vinea upozorňuje na to, že za její skvělou chutí nestojí jen bohatství hroznového vína, ale i dosud opomíjený černý bez. Vinea je stvořená z hroznů, bezu a špetky fantazie.
Lubica Mieresova, brand manažerka značky Vinea, ke kampani říká: „Vracíme se k podstatě značky Vinea, kterou je nejen hroznová šťáva, ale i černý bez. Jejich spojení dohromady vytváří jedinečnou chuť a vůni, díky které je Vinea tak unikátní a oblíbená. I proto jsme se rozhodli letos vrátit zpět ke kořenům nápoje a začít nově vyprávět příběh, který je značce vlastní a kraluje v něm pořádná dávka fantazie.“
Vinea má nový positioning i nový komunikační koncept. Cílem je mimo jiné dát prostor ikonické lahvi o objemu 250 ml, která stála při zrodu značky a je s ní neodmyslitelně spojená. Magické bohatství barev a svěží esprit, který těží z krásy a rozmanitosti přírody, má za cíl zaujmout ženy a muže ve věku mezi 25 až 45 lety.
Limonáda Vinea, vyráběná dle originální receptury, chce vyzdvihnout hodnotu značky a posílit spotřebitelské vnímání brandu jako skutečného klenotu mezi sycenými nápoji.
Na televizních obrazovkách běží kampaň již od poloviny srpna a české diváky bude bavit až do konce září, slovenské do 11. října letošního roku. Kromě televizních spotů obsadila kampaň také OOH nosiče a doplňují je bohaté POS materiály.
Autory kampaně a spotu, který se natáčel přímo na vinohradu, kde se hrozno pro Vineu pěstuje, je agentura TRIAD Advertising. Kreativy se zhostilo trio Martin Woska, Vlado Kurek, Matúš Hliboký; Woska s Hlibokým vytvořili i texty. Televizní spot režírovala Veronika Jelšíková, produkci zajistili Stink Films.
Vydejte se vzhůru na vinice plné fantazie, s douškem lahodného nápoje Vinea.
Vizitka kampaně:
Creative Director: Martin Woska, Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Art Director: Tomáš Bánik
Strategist: Martin Woska
Account manager: Juraj Chovanec, Lukáš Baťo
Režie: Veronika Jelšíková
Produkce: Stink Films
Fotograf: Hana Knizova