UGO, původní český řetězec se zdravým občerstvením, spouští vlastní rozvozový web www.ugo-rozvoz.cz, který připravil v rekordním čase. Výzva přesunout se do virtuálního světa byla v plánu již delší čas, dokončení projektu urychlila aktuální pandemická situace.
V nabídce webu jsou nejen jídla a saláty, ale i čerstvé šťávy a smoothies, oblíbené polévky a dezerty. K dostání jsou zatím jen v centru Prahy, přidávají se ovšem další UGO Salaterie a Freshbary a postupně se tak rozšiřuje síť rozvozu i do dalších pražských čtvrtí. Základnou, odkud zboží za zákazníky míří, je populární UGO Salaterie ve Vodičkově ulici.
Stranou nezůstanou ani UGO Fandové mimo metropoli: od 30. března se spouští rozvoz v Brně, v plánu je rozvoz pro město Kladno. S individuálním rozvozem zákazníkům také počítá firma i při jarní distribuci programu UGO Očistný půst, na který aktuálně běží až do 9. dubna online registrace na webu www.ugoocista.cz. Všichni kurýři jsou vybaveni ochrannými rukavicemi a rouškami, dokonalá bezpečnost všech zákazníků i zaměstnanců je na prvním místě.
„Svět maloobchodu se kompletně přeskládá i pro nás. Očekáváme, že i po stabilizaci situace budou tržby z našeho e-shopu tvořit zhruba 20 % celkového obratu,“ říká Marek Farník, zakladatel a ředitel značky UGO. Do online světa se UGO nezapojilo jen vlastním rozvozovým webem, ale spojilo se také s novým rozvozem Rohlík Bistro a v plánu je spojení s dalšími společnostmi specializujícími se na donášku jídla.
UGO podporuje u českých a slovenských zákazníků zdravý životní styl. Heslem „Vezmi zdraví do svých rukou“ se síť řídila již při otevírání prvních okének: „Na začátku jsme improvizovali, dávali jsme na misky vah zdraví a ochranu našich lidí, ale zároveň i to, že nabízíme vitamínové bomby a pestrá menu, tedy přesně to, co je dnes ve společnosti potřeba pro pevné zdraví a posílení imunity,“ popisuje Farník. Více výdejních oken UGO otevřelo teprve ve chvíli, kdy byla nainstalovaná plexiskla a vyřešená ochrana zaměstnanců i zákazníků.