Láska má existenční problémy. Víc jak 60 % párů se seznamuje online, ale obrazovka jen těžko nahradí osobní setkání. Kofola proto v rámci své kampaně vybízí všechny, aby vyrazili na Kofolu a zažili lásku naživo. Celou kampaň bude doprovázet spotřebitelská soutěž o hodnotné ceny.

„Digitální svět nám sice umožňuje být neustále ve spojení, ale chat nikdy nenahradí mimiku tváře, řeč těla, barvu hlasu, vůni ani kouzlo osobností, které se projeví, když se potkáme naživo. Proto jsme se v Kofole rozhodli podpořit offline seznamování a vyzýváme: Láska chutná nejlépe naživo! Tak pojď na Kofolu,” vysvětluje marketingová manažerka značky Kofola Ľubica Mieresová.
Kampaň podpoří spotřebitelská soutěž, jejíž mechanika je jednoduchá. Stačí si koupit Kofolu, Vineu, Targu Florio nebo Royal Crown Colu v půllitrové PET lahvi nebo třetinkové plechovce, sbírat kódy pod víčky a registrovat je na webu.
Hlavní výhrou jsou čtyři automobily ŠKODA Elroq, které vítězům umožní vyrazit za novými zážitky. Kromě toho se každý měsíc soutěží o další hodnotné ceny - dvanáct VIP voucherů na největší festivaly v Česku a na Slovensku, které jsou ideálním místem pro nové známosti, a dvanáct telefonů iPhone 16.
Soutěž probíhá od 1. dubna do 31. července 2025. Více informací o ní najdete na webových stránkách kofola.cz/soutez.