Značky

Značka Targa Florio přináší novinku, toniky ze sicilských ingrediencí

05.04. 2023

Značka Targa Florio, která získala jméno podle slavných sicilských automobilových závodů, patří v Česku i na Slovensku k oblíbeným limonádám. Dosáhla toho hlavně díky kvalitním surovinám pocházejících ze slunné Sicílie. Letos přichází Targa Florio s novinkou, která potěší zejména milovníky hořkých chutí a kvalitních koktejlů. Začátkem dubna se na trhu objevila nová řada toniků, která překvapí neobvyklými surovinami, stejně jako atraktivním designovým provedením etiket.

Značka Targa Florio přináší novinku, toniky ze sicilských ingrediencí

„V roce 2021 jsme uvedli na trh prémiovou značku citrusových limonád Targa Florio oslavující hrdiny legendárních závodů na Sicílii, která je postavená na pravých sicilských ingrediencích. Letos jsme se rozhodli navázat na úspěšný příběh značky a rozšířit portfolio o o nové toniky, které jsou opět vyrobené z kvalitních ingrediencí,“ vysvětluje Jana Klimková, manažerka značky Targa Florio, která stojí za uvedením novinky na trh.

Společnou surovinou pro oba toniky je mořská sůl z bohatých sicilských vod, která neodmyslitelně patří k pokladům ostrova. Sicílie je totiž historickým centrem výroby soli v Itálii, a dokonce tam najdete i slavnou solnou cestu. Tonica Originale obsahuje ryzí mořskou sůl v kombinaci se sicilským vavřínem vznešeným. Tonica Rosa, růžový tonik, kombinuje mořskou sůl s květem růže stolisté, která je rozpoznatelná v jeho jemné vůni. Oba toniky jsou slazené výhradně třtinovým cukrem, který je pro Sicílii typický. U obou je chuť dotvořena příjemnou hořkostí přírodního chininu. Díky vzájemnému propojení těchto protichůdných chutí vznikl jedinečný a osvěžující nealkoholický nápoj, který doplňuje prémiové portfolio společnosti Kofola.

Novinky budou k dostání od dubna 2023 ve dvou variantách - klasické i jemnější růžové, a to jak v českém, tak i na slovenském trhu. V tradičním trhu nabízíme toniky v plechovce o objemu 330 ml. V hotelech, kavárnách a restauracích budou dostupné v designových skleněných lahvičkách o objemu 250 ml.

Za obalovým designem pro nové produkty, stejně tak jako za přípravou klíčových vizuálů, stojí studio Heels Make Deals. „Značka Targa Florio symbolizuje vítězství a odvahu spjatou s legendárními sicilskými závody. Při přípravě obalového designu pro nové produkty jsme brandovou DNA značky propojili s jemností a rafinovaností světa tonikových nápojů,” vysvětluje designovou koncepci art direktorka Kateřina Horká.

Na podporu je plánována reklamní kampaň s televizním spotem, který bude nasazen v letních měsících, a dále komunikace na internetu a sociálních sítích. V on-trade využije značka speciální POS nabarech.