Mnoho fanoušků každý rok čeká, s jakou příchutí Kofola před Vánoci přijde. Byla tu už Kofola Barborková, Vanilková, Marcipánová, Kokosová nebo třeba Mandarinková. Letos tradiční československá značka spojila síly s další lokální firmou a vznikly tak dva originální produkty - Kofola Marlenková a Medové kofo kuličky Marlenka. Součástí vánoční kampaně je i tradiční soutěž o hodnotné ceny.
„Advent je o tradicích, ale i čase, kdy lidé mají chuť zkoušet nové věci. Naše limitované příchutě jsou vždy oblíbeným produktem, který ozvláštní běžné dny i sváteční stoly. Letošní limitky podpoříme i speciální kampaní s heslem Darujme si dobrotu, v rámci které můžete soutěžit o hodnotné ceny,” vysvětluje Nikola Thomson, brand manažerka Kofoly.
I letos tak můžete sbírat kódy pod víčky, které potom zaregistrujete na webových stránkách a zařadíte se tím do soutěže. Budeme hrát o voucher Amazing Places v hodnotě 100 000 Kč, který vystačí pro vás a vaše nejbližší na celý rok. Připravenou máme ale i řadu dalších cen - třeba dárkový voucher na prémiové kuchyňské potřeby značky Potten and Pannen v hodnotě 10 000 Kč nebo o balíček dobrot od Marlenky.
A protože se vánoční soutěž nese v duchu celé kampaně „Darujme si dobrotu”, vyhrát můžete nejen pro sebe, ale i pro své blízké. Přímo na webových stránkách nominujte někoho, s kým se o „dobrotu” podělíte.
Kampaň Kofoly na podporu limitované edice bude spuštěna v listopadu. Limitovaná edice Kofola Marlenka je k dostání na celém trhu stejně tak jako Medové kofo kuličky Marlenka.